По някога се случва компютъра ви да изведе съобщение че има проблем с потребителския ви профил и не може да ви логне във Windows. Ако продължите с опитите Windows ще създаде нов потребителски профил и ще ви логне в него, но ще липсват всичките ви файлове и иконките от десктопа ви.
Какво да направите, след като Windows ви е логнал в този нов празен профил, за да възстановите информацията си.
1. Кликнете в търсачката долу в ляво и потърсете и стартирайте REGEDIT
2. Навигирайте до следния KEY : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList.
3. Кликнете върху всеки от S-1-5..... фолдърите и с двоен клик върху "ProfileImagePath entry" проверете с кой потребител на Windows е свързан. (Ако фолдъра завършва на .BAK или .BA - преименувайте ги без окончанието)
4. След като разберете кой фолдър съдържа повредения потребител - кликнете два пъти "RefCount" и променете Value data на 0 след което потвърдете с "OK". Ако такова поле липсва в регистъра може да се наложи да го създадете ръчно.
5 След това кликнете два пъти върху "State",и се убедете че Value е отново 0 и потвърдете с "OK".
6. Рестартирайте Windows и би трябвало профила ви заедно с иконките и файловете ви да се е възстановил.