ОБЩИ УСЛОВИЯ ПО ЛИЦЕНЗИРАНЕ И ПОДДРЪЖКА НА СТАЦИОНАРЕН СОФТУЕРЕН ПРОДУКТ

1. Закупуването на лиценз ви дава само право да използвате продукта. Включеният абонамент при закупуване на нов продукт е за период от 1 година. Закупуването на лиценз, не задължава производителя на продукта, да осигурява безплатна доживотна поддръжка.( Описано е в лицензионното споразумение, което приемате, когато инсталирате продукта).

Обикновено новите потребители имат нужда от помощ докато свикнат да работят с новите продукти. Често е необходимо съдействие по инсталиране , първоначална настройка и т.н. В рамките на този едногодишен период можете да разчитате на пълната ни подкрепа. Ще отговорим на всичките ви въпроси . Ще ви 'държим' за ръка докато издадете първите си документи. Ще ви помогнем да поправите грешките от първите си самостоятелни опити. Ще ви съдействаме докато се почувствате уверени да работите с продукта ни самостоятелно . При технически проблем с продукта можете да разчитате на нас за разрешаването му.

С всеки закупен лиценз за продукт на фирма ПРОСИСТЕМС Вие получавате към него безплатен абонамент за поддръжка и актуализации за една година напред считано от датата на закупуване. Един месец преди да изтече абонамента ще ви напомним еднократно по е-mail, като можете да го продължите на преференциална цена или да се откажете като приемете условията по долу:

2. ЕДИН ЛИЦЕНЗ- означава 1 инсталация на 1 компютър. ( можете да инсталирате едно копие на програмата на един компютър, от който можете да стартирате продукта. )

3. АБОНАМЕНТ - представлява едногодишен ангажимент от страна на ПРОСИСТЕМС да ви консултира и съдейства по разрешаване на текущи въпроси и технически проблеми свързани с експлоатацията на даден продукт, за който имате закупен лиценз. За времето на абонамента получавате всички нови версии на продукта безплатно.

4. AБОНАМЕНТА към програмен продукт НЕ ОЗНАЧАВА поддръжка на цялата компютърна техника ( КОМПЮТРИ, ПРИНТЕРИ, МРЕЖИ, ОПЕРАЦИОННИ СИСТЕМИ). AБОНАМЕНТА към програмен продукт НЕ ОЗНАЧАВА счетоводни и данъчни консултации. АБОНАМЕНТ не означава разработка на нови модули и преработки по желание на клиента. Абонамента означава съдействие и поддръжка свързана само с нормалната работа на конкретния програмен продукт, за който е заплатен

5. Техническа поддръжка се осъществява само след като сумите по заплащане на абонамента са постъпили по нашата сметка. Поради зачестили случаи на изпращане на фалшиви копия от платежни нареждания или такива които се канцелират в последствие, потвърждение на плащане с копие от плaтежното не се приемат !

Нашите програми са изключително надеждни и не се повреждат сами !!! След като 1, 5 или 10 години ви е служила вярно, програмата не решава една сутрин сама да се повреди, за да ви измъчва или да ви развали настроението. По нашата класация най-честите причини за повреда са:
   1-во място - токов удар или блокиране на компютъра,
   2-ро място - човешки фактор - някой изтрива или мести файлове,
   3-то място - промяна или повреда в операционната система,
   4-то място - повреда на компютъра,
   5-то място - вирус

Ако смятате, че гореизброените неща не могат да ви се случат, абонамент не ви трябва. Ако обаче имате абонамент - спокойно :) в 97% от случаите можем да поправим нещата.


ЗА КЛИЕНТИ КОИТО ИМАТ АБОНАМЕНТ ЗА ПОДДРЪЖКА.

БЛАГОДАРИМ, ЧЕ НИ СЕ ДОВЕРЯВАТЕ ! Вие сте нашите VIP Клиенти !
Ако ви е необходимо съдействие, можете направо да ни позвъните +359 88 9265535.
      Това, че имате абонамент , означава че ще направим всичко по силите си, за да работите безпроблемно с нашите програмни продукти. Лоялните ни клиенти могат да разчитат по всяко време на нашата поддръжка и получават безплатно последните актуални версии на програмите.
       Паниката е лош помощник, а с минимална помощ и от ваша страна, ще можем да оправим нещата наистина много бързо. Програмите не се повреждат сами, така че намерим ли причината поправянето е лесно.
      При наличие на абонамент отстраняването на повечето технически проблеми би отнело 10-20 минути. Все пак, за да бъде отстранен проблемът ви по най-бързият начин, припомнете си какво се е случвало с компютъра ви преди проблема да се е появил. Тази информация ще помогне на нашият оператор да отстрани затруднението ви максимално бързо. Програмата и базата данни се състоят от стотици файлове и без обратна информация процеса по възстановяване може да се забави.
      Един месец преди изтичане на абонамента ще получите еднократно напомняне по е-mail и можете да го подновите като лоялен клиент на преференциална цена .


АКО ПОЛЗВАТЕ ПРОДУКТ БЕЗ АБОНАМЕНТ ЗА ПОДДРЪЖКА
Моля прочетете текста до края, преди да ни потърсите !!!

ПРОСИСТЕМС ЕООД е търговско дружество - не е благотворителна организация. За да има кой да ви вдигне телефона, за да ви помогне да си преместите програмата на нов компютър след 15 години безпроблемно ползване, това означава че през цялото това време сме плащали разходи за офис, телефони, интернет, лицензи за софтуер, заплати, осигуровки, данъци - сума която не може да се покрие от първоначално заплатените 30 или 50 лв. преди 15 или 10 години. Срещу нашите абонаменти, ние продаваме времето си - времето в което можем да разработваме нови или да усъвършенстваме старите продукти нещо за което нашите редовни клиенти заплащат. За това времето ни е ценно и когато някой го ползва безплатно лишава другите ни потребители от нови и полезни функции. Нашите абонаменти са с много ниска цена за ГОДИШНА поддръжка (В действителност, средно колкото едно пазаруване в супермаркета или едномесечна такса за кабелна телевизия) и за да не можете да си ги позволите, явно наистина сте изпаднали в затруднено положение. Знаем че бизнеса не винаги върви гладко и Ви позволяваме да използвате продукта и без абонамент, като с това свое решение обаче, приемате описаните по долу условия:

1. След изтичане на Вашия абонамент продължавате да използвате продукта, без каквито и да било ангажименти от страна на ПРОСИСТЕМС ЕООД. Нашите отговорности са до тук !.

2. Няма да търсите отговори на въпроси, консултации, помощ и каквото и да било съдействие от ПРОСИСТЕМС.

3. Няма да ни звъните в почивните дни или в извън работно време ! ( Да, най-често в извънработно време ни звънят потребители, без абонамент и със най-спешния проблем на света.)

4. При преинсталиране или смяна на компютъра ще трябва да подновите абонамента си.

5. След изтичане на абонамента, ако лицензът ви позволява използване без абонамент, продължавате да използвате продукта, с версията, която имате към момента на изтичането. Ако закупеният лиценз не позволява използване без абонамент, програмата ви ще спре да функционира.

6. Ако след токов удар, вирус или компютърен проблем, програмата или базата ви данни се повредят, ще трябва да се справяте сами или да подновите абонамента си, преди да ни потърсите.

7. Отказвате се от достъпа до онлайн услугите.

8. Разговорите които започват с: "Ползвам от много години, обаче...", "Много съм доволен, но не съм си подновявал абонамента...", "Аз издавам малко фактури и за това не плащам абонамент ( Нищо, че иначе ползвам многофирмен вариант и издавам фактури за няколко десетки фирми.)", "Ваш клиент съм...(Няма значение че нямам абонамент от няколко години)", "Нещо стана без да пипам нищо...", "Само да питам ?", "Как ?", "Защо ?", "Къде ?"

Обикновенно продължават със: "Само си почиствах/преинсталирах компютъра, обаче то не е от това.", "Натиснах нещо, обаче не помня какво.", "Излезе ми надпис, ама не го прочетох и ... ", "Вие не можете ли да ми кажете какво е станало ?" и "Само да ме изчакате да видя дали ще се оправи?", и често продължават час и повече време, за това - Изискват абонамент!

Ако нещата потръгнат отново и желаете отново да има на кого да разчитате при възникнал проблем, за техническа поддръжка или консултации, преди това трябва да подновите прекъснатия абонамент. Подновяване на абонамент означава, че сумата за подновяване, трябва да е заплатена и постъпила по нашата сметка. ( Да, сигурно е спешно, но човек не си прави застраховка, след като си е блъснал колата и не звъни в сервиза, за да пита как да си поправи телевизора сам, защото не му се плаща за ремонт. А и след като проблемът е решен, опитът ни показва, че много често хората забравят, че трябва и да си платят сметката.)



ОТДАЛЕЧЕНА ПОДДРЪЖКА
+359 88 9265535,+359 2 9719930

България
София 1111
ул.Манастирска 1Б, вх.А, офис 2
тел.: +359 88 9265535,
+359 2 9719930
с цел подобряване на обслужването - всички разговори се записват.
e-mail: двоен клик за дa видите
работно време :
понеделник-петък
09:00-12:00, 13:00-18:00
Срещи в офиса - само след уговорен час.
Условия за ползване

Декларация за поверителност

Лицензионно споразумение

Ключови термини

FaceBook        FaceBook       FaceBook

Copyright © 2004-2020, ProSystems Ltd

Ние използваме „бисквитки“ и други подобни инструменти, за показване съдържанието на сайта и подобряване на потребителското изживяване. Повече информация за „бисквитките“ и опциите за управлението им може да намерите в раздела Политика за използване на бисквитки