Поддръжка и помощ

Добре дошли в центъра за поддръжка. Тук ще намерите инструменти за отдалечена помощ.

Общи условия по лицензиране и поддръжка

1. Закупуването на лиценз ви дава само право да използвате продукта за времето на закупения абонамент. Включеният абонамент при закупуване на нов продукт е за период от 1 година.

Закупуването на лиценз, не задължава производителя на продукта, да осигурява безплатна доживотна поддръжка.( Описано е в лицензионното споразумение, което приемате, когато инсталирате продукта).


Обикновено новите потребители имат нужда от помощ докато свикнат да работят с новите продукти. Често е необходимо съдействие по инсталиране , първоначална настройка и т.н. В рамките на този едногодишен период можете да разчитате на пълната ни подкрепа. Ще отговорим на всичките ви въпроси . Ще ви 'държим' за ръка докато издадете първите си документи. Ще ви помогнем да поправите грешките от първите си самостоятелни опити. Ще ви съдействаме докато се почувствате уверени да работите с продукта ни самостоятелно . При технически проблем с продукта можете да разчитате на нас за разрешаването му.

С всеки закупен лиценз за продукт на фирма ПРОСИСТЕМС Вие получавате към него абонамент за поддръжка и актуализации за една година напред считано от датата на закупуване. Един месец преди да изтече абонамента ще ви напомним еднократно по е-mail, като можете да го продължите на преференциална цена или да прекратите абонамента си като приемете условията по долу:

2. ЕДИН ЛИЦЕНЗ- означава 1 инсталация на 1 компютър. ( можете да инсталирате едно копие на програмата на един компютър, от който можете да стартирате продукта. )

3. АБОНАМЕНТ - представлява правото за полззване на лиценза за срок от една година и ангажимент от страна на ПРОСИСТЕМС да ви консултира и съдейства по разрешаване на текущи въпроси и технически проблеми свързани с експлоатацията на даден продукт, за който имате закупен лиценз. За времето на абонамента получавате всички нови версии на продукта безплатно.

4. AБОНАМЕНТА към програмен продукт НЕ ОЗНАЧАВА поддръжка на цялата компютърна техника ( КОМПЮТРИ, ПРИНТЕРИ, МРЕЖИ, ОПЕРАЦИОННИ СИСТЕМИ). AБОНАМЕНТА към програмен продукт НЕ ОЗНАЧАВА счетоводни и данъчни консултации. АБОНАМЕНТ не означава разработка на нови модули и преработки по желание на клиента. Абонамента означава съдействие и поддръжка свързана само с нормалната работа на конкретния програмен продукт, за който е заплатен

5. Техническа поддръжка се осъществява само след като сумите по заплащане на абонамента са постъпили по нашата сметка.

За клиенти с активен абонамент

БЛАГОДАРИМ, ЧЕ НИ СЕ ДОВЕРЯВАТЕ ! Вие сте нашите VIP Клиенти !
Ако ви е необходимо съдействие, можете направо да ни позвъните +359 88 9265535.
      Това, че имате абонамент , означава че ще направим всичко по силите си, за да работите безпроблемно с нашите програмни продукти. Лоялните ни клиенти могат да разчитат по всяко време на нашата поддръжка и получават безплатно последните актуални версии на програмите.
       Паниката е лош помощник, а с минимална помощ и от ваша страна, ще можем да оправим нещата наистина много бързо. Програмите не се повреждат сами, така че намерим ли причината поправянето е лесно.
      При наличие на абонамент отстраняването на повечето технически проблеми би отнело 10-20 минути. Все пак, за да бъде отстранен проблемът ви по най-бързият начин, припомнете си какво се е случвало с компютъра ви преди проблема да се е появил. Тази информация ще помогне на нашият оператор да отстрани затруднението ви максимално бързо. Програмата и базата данни се състоят от стотици файлове и без обратна информация процеса по възстановяване може да се забави.
      Един месец преди изтичане на абонамента ще получите еднократно напомняне по е-mail и можете да го подновите като лоялен клиент на преференциална цена .

Използване на стари версии без активен абонамент

1. След изтичане на абонамента правото ви на ползване се прекратява (за последните версии се изисква абонамент).

2. Ако версията ви е по-стара от 5 години – обновяване се таксува по текуща пълна цена.

3. Не се осъществява техническа поддръжка на стари версии без абонамент.

4. Ако имате проблеми с програмата, можете да се свържете с нас, но ще трябва да заплатите такса за поддръжка.

Отдалечена помощ

Свалете помощния модул и изпратете данните за достъп (ID/парола). При активен абонамент реагираме с приоритет.

Стъпка 1: Изтегляне

Стъпка 2: Изпращане на ID ако е необходимо.

След изпращане изчакайте оператор. Не затваряйте програмата.
Ние използваме „бисквитки“ и други подобни инструменти, за показване съдържанието на сайта и подобряване на потребителското изживяване. Повече информация за „бисквитките“ и опциите за управлението им може да намерите в раздела Политика за използване на бисквитки