1. Закупуването на лиценз ви дава само право да използвате продукта за времето на закупения абонамент.
Включеният абонамент при закупуване на нов продукт е за период от 1 година. Закупуването на лиценз, не задължава производителя на продукта, да осигурява безплатна доживотна поддръжка.( Описано е в лицензионното споразумение, което приемате, когато инсталирате продукта).
Обикновено новите потребители имат нужда от помощ докато свикнат да работят с новите продукти. Често е необходимо съдействие по инсталиране , първоначална настройка и т.н. В рамките на този едногодишен период можете да разчитате на пълната ни подкрепа. Ще отговорим на всичките ви въпроси . Ще ви 'държим' за ръка докато издадете първите си документи. Ще ви помогнем да поправите грешките от първите си самостоятелни опити. Ще ви съдействаме докато се почувствате уверени да работите с продукта ни самостоятелно . При технически проблем с продукта можете да разчитате на нас за разрешаването му.
С всеки закупен лиценз за продукт на фирма ПРОСИСТЕМС Вие получавате към него абонамент за поддръжка и актуализации за една година напред считано от датата на закупуване. Един месец преди да изтече абонамента ще ви напомним еднократно по е-mail, като можете да го продължите на преференциална цена или да прекратите абонамента си като приемете условията по долу:
2. ЕДИН ЛИЦЕНЗ- означава 1 инсталация на 1 компютър. ( можете да инсталирате едно копие на програмата на един компютър, от който можете да стартирате продукта. )
3. АБОНАМЕНТ - представлява правото за полззване на лиценза за срок от една година и ангажимент от страна на ПРОСИСТЕМС да ви консултира и съдейства по разрешаване на текущи въпроси и технически проблеми свързани с експлоатацията на даден продукт, за който имате закупен лиценз. За времето на абонамента получавате всички нови версии на продукта безплатно.
4. AБОНАМЕНТА към програмен продукт НЕ ОЗНАЧАВА поддръжка на цялата компютърна техника ( КОМПЮТРИ, ПРИНТЕРИ, МРЕЖИ, ОПЕРАЦИОННИ СИСТЕМИ). AБОНАМЕНТА към програмен продукт НЕ ОЗНАЧАВА счетоводни и данъчни консултации. АБОНАМЕНТ не означава разработка на нови модули и преработки по желание на клиента.
Абонамента означава съдействие и поддръжка свързана само с нормалната работа на конкретния програмен продукт, за който е заплатен
5. Техническа поддръжка се осъществява само след като сумите по заплащане на абонамента са постъпили по нашата сметка.