LiveZilla Live Chat Software
        
   
 | НАЧАЛО  | ЗА НАС  | КЛИЕНТИ  | ЗА КОНТАКТ
 
 
 
ВИНАГИ ИМА РЕШЕНИЕ    
    ВХОД ЗА КЛИЕНТИ
  ЕИК/Булстат :   
  парола :
  ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА
  РЕГИСТРАЦИЯ КЛИЕНТ

    ПРОДУКТИ
 
  

ФАКТУРИ 2017

  

TRAVELLER 1.0

  

СКЛАД 2015

  

МАТЕМАТИКА 1-3 клас.

  

ФАКТУРИ 2016

  

ФАКТУРИ 2015

  

ФАКТУРИ 2014

  

ФАКТУРИ 2013

  

ФАКТУРИ 2012

  

ФАКТУРИ 2011

  

ФАКТУРИ 2010

  

ФАКТУРИ 2009


    РЪКОВОДСТВА ЗА РАБОТА
 
  

ФАКТУРИ 2017

  

TRAVELLER 1.0

  

СКЛАД 2015


ФАКТУРИ 2017

Дата на първоначално пускане на пазара :  01.01.2007  
Дата на последна актуализация :  ..
Инсталационен файл можете да свалите от тук :  DOWNLOAD
Ръководство за работа с продукта : ------ >  РЪКОВОДСТВО
Ако желаете да закупите натиснете тук : ------ >  ЗАЯВКА ЗА ЗАКУПУВАНЕ
Актуализации можете да свалите от тук : ------ >  АКТУАЛИЗАЦИИ
Въпроси и отговори по работа с продукта : ------ >  ФОРУМ
Ако не можете да се справите сами с инсталирането или настройката :  SUPPORT CENTER


ФАКТУРИ 2017 е приемник на ФАКТУРИ 2007 ,ФАКТУРИ 2008, ФАКТУРИ 2009, ФАКТУРИ 2010, ФАКТУРИ 2011, ФАКТУРИ 2012, ФАКТУРИ 2013, ФАКТУРИ 2014, ФАКТУРИ 2015 ФАКТУРИ 2016. Преход от предните версии към новата може да се направи с актуализация.
Актуализация можете да направите само ако абонамента ви за актуализации не е изтекъл.

ФАКТУРИ 2017 е програмен продукт за отпечатване на фактурни документи. Насочена е към всички категории потребители. Инсталира се лесно. Лесна за работа. Печата на Български и Английски. Възможност за справки и редакция

Програмата отпечатва следните видове документи:

- ФАКТУРA
- ФАКТУРА по КАСОВА ОТЧЕТНОСТ
- ДЕБИТНИ, КРЕДИТНИ ИЗВЕСТИЯ
- ДЕБИТНИ, КРЕДИТНИ ИЗВЕСТИЯ по КАСОВА ОТЧЕТНОСТ
- ПРОФОРМА ФАКТУРA
- ПРОТОКОЛ по чл.151в ал.3
- ПРОТОКОЛ по чл.116
- ПРОТОКОЛ по чл.117.
- ПРОТОКОЛ по чл.90

Освен стандартните изброени видове документи, можете да създавате и ваши документи със структура на фактурния документ. Както и да симулирате издаването на фактури от различни "кочани" - с различен диапазон на номерата.

ФАКТУРИ 2017 Има два варианта:

- ЕДНОФИРМЕН - Можете да издавате документи, само от името на една фирма. ( Ако имате една фирма )
- МНОГОФИРМЕН - Можете да издавате документи, от името на неограничен брой фирми. ( Ако имате няколко фирми и желаете да издавате фактури за всичките си фирми от една програма)

ФАКТУРИ 2017 може да бъде закупена и на USB 2.0 Memory Flash Drive 8 GB - Работи само под Windows XP,Vista,7,8,8.1,10

Програмата работи в мрежа

Можете да я инсталирате на няколко компютъра и да използвате обща база данни, която се намира на някой компютър или на сървър. ( Допълнителните лицензи се заплащат отделно )

Програмата следи номерата автоматично

Не е необходимо да следите номерата. Достатъчно е преди да започнете да издавате документи да зададете началния номер и програмата ще следи поредността на номерата автоматично. ВНИМАНИЕ !!! Програмата дава номер на документа едва след като го запишете. Това е направено така, за да не се получават дупки или повторения в номерацията , дори когато работите в мрежа от няколко компютъра едновременно.

Програмата отпечатва документите на Български, Английски и Гръцки език по отделно и на Български и Английски език едновременно

Можете да отпечатате един и същи документ на Български , на Английски, на Гръцки и на Български и Английски език едновременно.

Програмата предлага избор на дизайн на бланката

В програмата има заложени няколко дизайна на печат на документите които могат да бъдат избирани. В многофирмения вариант, можете да зададете различен дизайн на документите за всяка собствена фирма. Различните бланки са зададени предварително в програмата и можете да избирате измежду тях. Ако желаете в програмата да се включи бланка по ваше желание, това се заплаща отделно в зависимост от сложността на изпълнение.

НОВО - ФАКТУРИ 2017 Прави автоматичен архив защитен от повечето крипто вируси:

- Програмата може да бъде настроена да прави автоматично архив при изход от програмата. Архивите са направени така че да защитят информацията от повечето криптовируси.

Лесна за работа

Данните се попълват много лесно. В описанието можете да пишете както свободен текст, така и да избирате от номенклатура със стоки и услуги. Можете да вмъквате и изтривате редове. Поддържа се база данни с контрагенти, банкови сметки, видове плащания , валути, видове документи, номератори. Сумата за плащане се изписва автоматично с думи.

Можете да направите лесно справка :

Можете да направите справка за издадените документи: за период, по клиент, по вид документ, по вид плащане, анулирани/неанулирани, платени/неплатени. Можете да направите справка и по номенклатура. Справките могат да бъдат експортирани в MS Excel

Контрол на достъпа:

Можете да ограничите достъпа до програмата с парола. Добавена е възможност да ограничавате достъпа на някой потребители на програмата до определени функции от менюто.

Контрол на плащанията:

Можете да следите дали документа е платен. Възможност за неограничен брой частични плащания за всеки документ.

Проверка за валидност на ЕИК ( булстат номера ):

Програмата проверява автоматично дали въведения ЕИК е валиден и извежда съобщение ако има грешка, като ви позволява да въведете и номера които не са валидни- например при контрагенти от друга държава.

Връзка с касови апарати на ДАТЕКС:

Програмата отпечатва автоматично касов бон ако плащането е в брой. За сега се поддържат касовите апарати на фирма ДАТЕКС (чрез модула им за връзка с компютър FPrint)

ОС

Стандартния вариант работи под Windows 95,98,Me,2000,XP,Vista,Windows7,Window8,Windows 10


ФАКТУРИ 2017 на USB 2.0 FLASH DRIVE работи само под Windows XP,Windows Vista , Windows7, Windows8, 8.1, Windows 10


В цената е включен :

Едногодишен абонамент за сваляне на актуализации през интернет. ( Важи от датата на закупуване, след регистрация в сайта http://prosystems.bg )

Документите могат да бъдат експортвани в XML формат.

Документите могат да бъдат експортвани в XML формат съвместим с efaktura.bg
на Банксервиз АД .


Можете да изпращате документите по e-mail.

За целта трябва да си свалите и инсталирате FREE PDF Printer. След инсталиране на програмката "PDF Printer" към принтерите Ви ще се добави още един "принтер" - Bulzip PDFPrinter. Когато печатате документа достатъчно е да изберете PDF Printer-а и Документа ви ще бъде преобразуван във фаил с формат по ваш избор: (PDF,JPG,... ). Създадения файл можете да изпращате по е-маил, да запишете на дискета и т.н.

Повече за FREE PDF Printer можете да прочетете от официалния сайт на проекта : bullzip.com

Инсталационен файл за PDF Printer можете да свалите от тук : PDF Printer


Програмата се предлага в следните варианти :

Еднофирмен вариант :
Цена на лиценз за 1 компютър :   50.00   лв. ( 60.00 лв. с вкл. ДДС )
При активен абонамент, цена на лиценз за всеки следващ компютър :   30.00   лв. ( 36.00 лв. с вкл. ДДС )
Многофирмен вариант :
Цена на лиценз за 1 компютър :   80.00   лв. ( 96.00 лв. с вкл. ДДС )
При активен абонамент, цена на лиценз за всеки следващ компютър :   50.00   лв. ( 60.00 лв. с вкл. ДДС )
Еднофирмен вариант инсталиран на USB 2.0 FLASH DRIVE:
Цена на лиценз за 1 бр. :   100.00   лв. ( 120.00 лв. с вкл. ДДС )
Многофирмен вариант инсталиран на USB 2.0 FLASH DRIVE:
Цена на лиценз за 1 бр. :   140.00   лв. ( 168.00 лв. с вкл. ДДС )

ВАЖНО ЗА КЛИЕНТИ БЕЗ АБОНАМЕНТ !!! 

 

Лицензите на нашите програмни продукти позволяват да ги използвате и без абонамент за поддръжка, но  това ваше решение означава, че след изтичане на абонамента всички проблеми ще разрешавате сами и няма да отнемате от времето и ресурсите ни,  за които са заплатили нашите лоялни клиенти които имат абонамент за поддръжка.  За подробности по лицензиране и поддръжка прочетете текста по долу :


ОБЩИ УСЛОВИЯ  ПО ЛИЦЕНЗИРАНЕ И ПОДДРЪЖКА

1.  ЕДИН ЛИЦЕНЗ- означава 1 инсталация на 1 компютър. ( можете да инсталирате едно копие на програмата на един компютър, от който можете да стартирате продукта. )
2. АБОНАМЕНТ-  представлява едногодишен ангажимент от страна на ПРОСИСТЕМС да ви консултира и съдейства по разрешаване на текущи въпроси и технически проблеми свързани с експлоатацията на даден продукт, за който имате закупен лиценз. За времето на абонамента получавате всички нови версии на продукта безплатно.
AБОНАМЕНТА към програмен продукт НЕ ОЗНАЧАВА поддръжка на цялата компютърна техника ( КОМПЮТРИ, ПРИНТЕРИ, МРЕЖИ, ОПЕРАЦИОННИ СИСТЕМИ). AБОНАМЕНТА към програмен продукт НЕ ОЗНАЧАВА счетоводни и данъчни консултации.
Абонамента означава съдействие и поддръжка свързана само с конкретния програмен продукт, за който е заплатен

  С всеки закупен лиценз за продукт на фирма ПРОСИСТЕМС Вие получвате към него безплатен абонамент за поддръжка и актуализации за една година напред считано от датата на закупуване.
( Не важи за доплащания и допълнителни лицензи ! )

  Обикновенно новите потребители имат нужда от помощ докато свикнат да  работят с новите продукти. Често е необходимо съдействие по инсталиране , първоначална настройка и т.н. В рамките на този едногодишен период можете да разчитате на пълната ни подкрепа. Ще отговорим на всичките ви въпроси .  Ще ви 'държим' за ръка докато издадете първите си документи. Ще ви помогнем да поправите грешките от първите си самостоятелни опити. Ще ви съдействаме докато се почувствате уверени да работите с продукта ни самостоятелно . При технически проблем  с продукта  можете да разчитате на нас за разрешаването му.

 Мога ли да подновя абонамента си ?

Да можете. Лоялните ни клиенти могат да разчитат по всяко време на нашата поддръжка и получават безплатно последните актуални версии на програмите.

Един месец преди изтичане на абонамента ще получите еднократно напомняне по е-mail и можете да го подновите като лоялен клиент на преференциална цена съответна за всеки продукт ФАКТУРИ 36 лв , СКЛАД 42 лв. ТРАВЕЛЕР 42 лв ( с  ДДС)  не по късно от 1 месец след изтичане на абонамента.

 Мога ли  да си спестя  абонамента ?



  Няма проблем, ние Ви позволяваме да използвате продукта и  без абонамент, като с това свое решение обаче, приемате описаните по долу условия:

  1. След изтичане на абонамента продължавате да  използвате  продукта, с версията която имате към момента на изтичането.
  2. Ако сте се отказали от абонамента: При преинсталиране, можете да получавате само съдействие за активация по е-mail.

  3. С избора си  да използвате продукта без абонамент приемате , че няма да търсите консултаци, помощ и каквото и да било съдействие от ПРОСИСТЕМС.  Вие организирате сами работата с програмата. ПРОСИСТЕМС няма достъп до вашите файлове  и отговорите на всякакви въпроси ще трабва да намирате сами.
  4. След изтичане на Вашия абонамент продължавате да използвате продукта, без каквито и да било ангажименти от страна на ПРОСИСТЕМС ЕООД.
  5. Отказвате се от услугата поправка на  база данни.
  6. Отказвате се от достъпа  до онлайн услугите.
  7. Новите версии на продукта и подновяване на абонамента закупувате на цената на нов лиценз.
  8. Не можете да извършвате доплащания или да ползвате отстъпки  за допълнителен лиценз.




 КЪМ НАЧАЛОТО НА СТРАНИЦАТА



 |  Начало  |  За нас  |  Клиенти  |  За контакт  | 
PROSYSTEMS Ltd. © 2004-2016

www.portal-bg.com www.shopping-bg.com www.bgden.com www.probilling.eu
    НАВИГАЦИЯ
  ЦЕНИ
  ЗАЯВКА ЗА ЗАКУПУВАНЕ
  КАК ДА ЗАКУПЯ ?
  ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
  ПОМОЩ И ПОДДРЪЖКА

    АКТУАЛИЗАЦИИ
 
  

ФАКТУРИ 2017

  

TRAVELLER 1.0

  

СКЛАД 2015

  

ФАКТУРИ 2016

  

ФАКТУРИ 2015

  

ФАКТУРИ 2014

  

ФАКТУРИ 2013

  

ФАКТУРИ 2012

  

ФАКТУРИ 2011

  

ФАКТУРИ 2010

  

ФАКТУРИ 2009


    НАЙ НОВОТО

    НОВИНИ

  Вече работи услугата
"ДИСТАНЦИОННА ПОДДРЪЖКА ПРЕЗ ИНТЕРНЕТ".
  За статуса на услугата, вижте оранжевия банер в лявата част на сайта.
  Информацията е динамична и показва текущото състояние на услугата - свободен телефон , свободна интернет линия за поддръжка.

още информация...